سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا لمینت های دندانی مضر هستند تفاوت بین بلیچینگ و لمینت

ایمپلنت دندان برای چه کسانی است + عوراض و مزایا در سال 2022

    نظر

ایمپلنت دندان برای کسانی است که دندان خود را از ریشه از دست داده اند و فرقی ندارد در تصادئفات باشد یا خرابی دندان شما با این روزی میتوانید تا حدود 20 سال دندان داشت هباشید البته شاید بیشتر شاید کمتر بستگی به ایمپلنت شما دارد که طبیعتا این روزها بسیار گران شده است و هر کرس چند وقت پیش ان کار را انجام داده برد کرده است حتی االن هم انجام بدهید برد میکنید چون بعدا گرون میشودایمپلنت های دندانی راه حلی عالی برای میلیون ها نفری است که به طور دائم یک دندان، بسیاری از دندان ها را از دست داده اند یا برای کسانی که از دندان مصنوعی استفاده می کنند. ایمپلنت‌های دندانی از موادی ساخته شده‌اند که با استخوان و بافت انسان سازگار هستند، دندان‌های مصنوعی طبیعی به نظر می‌رسند و احساس امنیت می‌کنند. همچنین می توان از آنها برای چسباندن دندان مصنوعی کامل یا جزئی استفاده کرد.ایمپلنت های دندانی مزایای زیادی نسبت به پروتزها و بریج های معمولی دارند که اغلب ناراحت کننده هستند و به دلیل لغزش ها و کلیک ها، توانایی فرد را برای صحبت کردن و غذا خوردن عادی محدود می کند. به همین دلیل، بسیاری از مردم با پوشیدن دندان مصنوعی خود احساس خودآگاهی می کنند. ایمپلنت های دندانی با ارائه موارد زیر می توانند کیفیت زندگی افراد را تا حد زیادی افزایش دهند:

 

ایمپلنت دندان برای چه کسانی است + عوراض و مزایا در سال 2022

 

 

بیا بخون هفته : لمینت متحرک دندان snap on smile کجا بخریم+نظرات و نحوه قالب گیری

 


طبیعی جوید و صحبت کنید :

 اعتماد به نفس خود را با جایگزین کردن دندان‌هایی که حرکت نمی‌کنند یا لق نمی‌شوند و ظاهر، حس و عملکرد مشابه دندان‌های طبیعی شما دارند، افزایش دهید. از بین بردن لثه های تحریک شده و دردناک و همچنین فشار آسیب رساندن به دندان های طبیعی باقی مانده ناشی از دندان مصنوعی. با تقلید از ریشه دندان‌های طبیعی، به جلوگیری از تحلیل استخوان پیشرونده و کوچک شدن استخوان فک کمک می‌کند.

 

 

جلوگیری از تحلیل استخوان فک

 

 

جلوگیری از تحلیل استخوان فک :

یکی از مزایای اصلی ایمپلنت های دندانی این است که از تحلیل استخوان جلوگیری می کنند. از آنجایی که استخوان فک برای حفظ تراکم خود به فشار ناشی از جویدن نیاز دارد، در صورت عدم وجود دندان خراب می شود. در واقع، در سال اول پس از از دست دادن دندان، استخوان شما 25 درصد از حجم خود را از دست می دهد و تا زمانی که دندان با ایمپلنت جایگزین نشود، این روند ادامه خواهد داشت.پروتزها و بریج های معمولی در واقع می توانند از دست دادن استخوان را بدتر کنند زیرا هیچ چیزی برای تحریک استخوان وجود ندارد. از سوی دیگر، پروتزها و بریج‌های ایمپلنت مانند دندان‌های طبیعی عمل می‌کنند و فشار لازم برای حفظ تراکم استخوان را فراهم می‌کنند.

 

آیا ایمپلنت دندان می تواند موثر باشد

 


آیا ایمپلنت دندان می تواند موثر باشد:

بله آنها میتوانند. ایمپلنت ها معمولاً برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شوند، اما می توانند برای محکم کردن یا تثبیت پروتزهای لق در فک بالا یا پایین نیز استفاده شوند. به جای تاج (کلاه) نصب شده در بالای ایمپلنت، یک اتصال دقیق ساخته شده است که در سطح زیرین دندان مصنوعی قرار می گیرد و پروتز را روی ایمپلنت محکم می کند. در فک پایین می توان این کار را با دو ایمپلنت انجام داد.اگر استخوان کافی در دسترس باشد و مایل به کاشت ایمپلنت‌های بیشتری هستید، اغلب می‌توانید مجموعه‌ای از دندان‌های کاملاً محکم را که به ایمپلنت‌های دندانی متصل هستند (پل قوس کامل) نصب کنید. این مجموعه از دندان ها به طور دائمی باقی می ماند و ظاهر و احساس بسیار شبیه به مجموعه ای از دندان های طبیعی دارد.


خوبی های  ایمپلنت دندان چیست؟

از آنجایی که ایمپلنت‌ها به استخوان فک متصل می‌شوند و پایه‌ای مطمئن برای دندان‌های جایگزین ارائه می‌کنند، برخی از بیماران این را گزینه‌ای راحت برای بازگرداندن لبخند خود می‌دانند. در بسیاری از موارد، دندان های حفظ شده با ایمپلنت بیشتر شبیه دندان های طبیعی هستند.